Sunday, August 8, 2010

Kita Akan Dapat Ketenangan Kat Mana-mana...


Tajuk entry jer dh macam sound look alike positive kan , so makna nyer, aku skang semakin positif dalam mengatur langkah dalam hidup ini...banyak dah aku tempuh, banyak sudah aku lalui dan banyak jugak yang aku pelajari dalam hidup ini, semua itu untuk apa?? untuk memantang kan aku hidup dalam dunia nie....


Dulu aku rasa down sangat tapi kini aku cuba positif kan minda, yang past is past dont ever looking back..klau nak tengok belakang jugak boleh ,but take as the pengalaman dan pengajaran dalam melalui kehidupan akan datang.....yup!! sekarang banyak baca buku berkaitan rohani dan emosi...bukan senang nak kawal emosi but take time time skit lah...atleast is a reduce my stress pun dah okey..then i felt down every single day before but skang ada improvement from my heart sigh..Alhamdullilah..syukur pada Allah...


Rezki bulan ramadan nie pun ada gak...sooo nak busy kan diri nie dengan bisnes aku...mana tau kan dapat lupakan benda2 yang aku lalui sebelum nie...mudah-mudahan tuhan limpah kan lagi rezki aku hendaknyer..aminnnn....syukur sangat..insya Allah i will do the best for my customes demand lah....skang nie banyak sgt compete so make sure i will do something to make the diffrent thing or diffrent ideas from others rest...


Ketenangan ada kat mana-mana, ketika dahi mencecah sejadah itulah ketenagan yang abadi yang aku cari...maaf kan semua orang pada setiap hari, positive kan my mind, mintak maaf dgn segera sekiranya melakukan kesalahan with the other person and also smiling always sebagai pengubat luka...


Dulu aku ingat nak wat blog nie untuk tujuan suka2 n sharing my happy mood with the other blogger, but almost a few month before nie its happen something yang mana tuhan nak uji aku ,so teremosi lah plak..but its real life it's could be faces for all human yang stay kat bumi Allah nie..the colour of life lah gituwwww...but its fun cause ur blanded all emotion in the one time n you're tryed, how to solved the problem and revealing the secret into your heart...good!!! its happen to me before and really hope its not happen again for me in futute..Insya Allah...aminnnn


Firdaus anything happen in future that you will faces nanti, ingat bahawa anda tidak keseorangan sebab anda ada ALLAH di sisi peneman suka dan duka anda.....



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails