Friday, March 19, 2010

Kenapa...????

Tetiba banyak plak menda bermain dlm kepala hotak aku nie..especially berkaitan dengan persoalan "KENAPA"....munkin terlalu memikirkan sesuatu perkara membuatkan aku tertanya-tanya tanpa aku dapat mencari jawapan bagi setiap persoalan yang aku cuba cipta sendiri...akhirnya kepala hotak aku juga yang pening sbb sendiri wat soalan pastu x dpt solution nyer...di antara persoalan yang berlegar2 dalam kepala hotak aku nie ialah....


Knp x bleh nk suka org lain after break up dgn dia..?


Knp smpai skang masih ingat kat dia..?


Knp suka sgt thinking negative kat person yang baru aku jumpa...?


Knp cepat sangat suka kat org.even baru first time jumpa..?


Knp klau dah minat kat org tu takot nk bgitau kat dia..n after give up..susah nk lupa..?


Knp sering keliru dgn keinginan sendiri..x tetap pendirian..?


Knp byk sgt pikir pasal Love is Cinta nie..?



If look at all above persoalan kat atas byk sgt pikir pasal mencari cinta..tapi lom jumpa lagi yang betul2 berkenan di hati bukan mencari yg sempurna sbb diri sendiri pun x sempurna..tapi cuba mencari keserasian yang mana ia boleh berkekalan..tapi bila..? biar masa yg menentukan...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails