Thursday, March 18, 2010

M.A.L.A.S....!!!!

Knp lah aku nie malas sangat nk menghupdate blog sendiri,if i'm not forget last year ader gak wat blog tapi dah closed blog tu , time tu rajin giler menghupdate setiap hari..*di ulangi sekali lagi setiap hari..punya lah banyak masa aku time tu menghupdate blog tapi for this year penyakit malas semakin kritikal dan hampir kepada tahap kronik lah..klau dalam stage penyakit merbahaya dah kira stage 4 .....aduiiiii....kini nk kembalikan semangat nk wat come back balik iaitu rajin menghupdate blog..huhuhuhuh....

Kalau di fikirkan balik tahun lepas aku banyak gak modal nk citer..especially pasal aku dan "dia" tapi for this year "dia" dah x der...so munkin one of the reason i'm stopped menghupdate sbb dah x der modal nak citer between aku dan dia, but is not the reason yang aku x bleh nk berkarya after i lost dia..wah.!! gitu karya ke....??kira bagi kesan besar gak lah pas hilang dia..tapi whatever lah past is past ..i will faces many thing lagi kat masa depan wat apa nk fikir benda yang x der....

ok..aus wake up.!! jgn lazy2 lagi nk menghupdate...mybe kita tak tau ader org kat luar sana yang adr blog ko nie..* ader ke..?? x kisah lah janji menghupdate blog ini adalah once thing yang bagus gak daripada wat benda yang merapu-rapu....

Knp tetiba nk hupdate..ermmmm.....nothinglah...cuma nk contineud hobi yang di tinggalkan sebelum nie........

*.....^_^.....*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails