Friday, August 13, 2010

Banyak Lgi Ruang.....



Berfikir sambil termenung di jendela rumah aku.......* wah very the kampung2 action right.!!!




-Dunia nie luas kenapa kadang kala ia rasa sempit sangat bagi aku..??


-Aku tak pandai bersyukur dgn apa yg ada ke..??


-Kenapa aku perlu sempitkan ruang yang ada...??


-So many thing i can do without you..??




Jawapan yang aku dapat.....




-Yup!! Dunia nie sangat luas banyak yg aku perlu explore lagi....


-Aku x pandai menghargai nikmat yg tuhan berikan, sbb tu aku rasa serba kurang even ia amat cukup dan mewah bagi aku skang nie compare with the other person yg sama lavel dgn aku....


-Aku yang sempitkan ruang dan peluang yang ada...x kan 24 jam nk menyesali dgn apa yg telah berlaku..waste my time tol lah aku nie..!!!! wake up aus..so many intereting out there!!!


-Kalau dia ada dulu mmg lah terisi masa tu tapi x jd kje lah aku..*bak kata my mum...skang dh x der bukan dia seorng manusia yg ada ramai lagi..x perlu menyesal or sad just move on my life like the before, masa yg akan bawak perubahan tu, just wait n see dgn penuh sabar...




Always be positive right now..enjoy your life as far as i can ...as long as i know where is a limit..










1 comment:

  1. nice pictures btw :).

    yes, have faith in Him. kadang-kadang ujian ALLAH turunkan kerana dia nak sedarkan kita dalam kealpaan..

    u are among the chosen ones that He made to realise there is more to life than things.

    "Fa inna ma'al usri yus rho. Inna ma'al usri yus rho". Surah Alam Nasyrah. Selepas kesusahan akan ada kesenangan.

    stay cool!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails