Monday, August 2, 2010

Kalau ini episode nyer...


aku x sanggup di perlakukan seperti ini lagi....


aku rasa sedih di perbuat mcm nie....


aku rasa knp ini perlu berlaku dalam hidup ini...


aku mintak maaf jika itu semua salah diri ini...


aku x tau mana salah aku...


tapi aku still mintak maaf...


aku mohon keampunan pada Allah....


semua salah dah kekurangan aku....


aku sedih....


x der air mata....


cuma rasa kecewa...


akhir nyer jadi mcm nie.....


ia berlaku pantas.....


x sedar bila ia bermula....


tapi ia ada tarihk....


aku pangkah tarik kat kalender...


tarikh aku...


tapi itu semua...


tarikh tinggal sejarah...


aku muhasabah diri....


aku berdosa...


aku x pernah wat org mcm tu....


ORANG SANGGUP WAT AKU MCM NIE....


aku redha...


aku insaf dgn diri sendiri....


janji...??


aku dah x der janji...


aku x kan buat janji lagi...


kalau ini hujung janji....


x perlu ingat dah tak der....


aku jumpa ramai kawan....


tapi kita still kawan.....


kita masih hambaNYA....


kita masih bersaudara...


aku tahu aku manusia serba kurang...


banyak salah....


salah atas semua ikut rasa...


rasa tu binasa kan aku....




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails