Saturday, August 14, 2010

~~ Mood~~


Aku rasa aku dah lama x der mood nie, tapi tahun nie mood nie ada balik setelah 3-4 tahun aku x der mood semacam nie..ishhh..macam berbelit- belit plak ayat aku nie..gasak lah blog aku kan, ada aku keysah.!!! hahahaha...


Tadi dok berbual-bual dgn my mum and my sis masa tengok tv tadi, tetiba my sis yang buka story dulu pasal baju raya....yup mood yang aku maksudkan tadi ialah MOOD BAJU RAYA/BAJU MELAYU...aku dah lama x der baju melayu rayer since abis study dulu and after dpt kje until now bukan x bertukar baju tapi banyak pakai baju rayer recycle jer..entah tak tahu knp mcm x der mood jer bila talking about bebaju rayer nie, but for this year baru 5 ari puasa dh ada semangat nak citer pasal baju rayer...huhuhuhuhu...


so i dah decide for this year akan pakai satu baju rayer yang mana ia agak lain skit, maksud lain bagi aku tu x lah lah baju tu pelik ke haper ke, just for this year i try wearing some colour yang aku takut nak pakai sebelum nie, when people said about this colour mmg takut giler nak pakai, but this year MUKTAMAD!!!! akan pakai baju rayer colour tu..heheheheehe...


Mula2 tu rasa risau gak sbb kena dgn aku colour tu or masuk ke tidak dgn warna kulit "hitam" aku nie..tapi x kisah lah for sure i want it trying something yg belum aku cuba before this,its nothing wrong to try kannn..kannnn...hehehee..


So untuk baju rayer kali nie aku satu family maybe akan pakai sedondon colour ..munkin lah sbb my sis for the first day rayer x dpt cuti but its not cornfirm anymore, but i really hope dia akan dapat cuti lah dapatlah kita one family caleberate raya sesama nanti....insya Allah..

baju rayer colour apa tu nanti lah bgitau sbb byk pic rayer nnti nk upload kat facebook kalau revealing awal x suprise lah nanti kan....huhuhuhuu..banyak lah pic2 verangan nanti..wah!!!hehehehe...yang for sure skang nie aku mmg tgh mood rayer secara x semena-mena pada hari nie...knp??? sesuatu sangatttttttttttttttttttttt.....................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails