Wednesday, June 16, 2010

Perlu Ke Tipu..!!!

Skang nie banyak perkara yang berlaku kat sekeliling kita adalah perkara2 yang kadang kala kita tidak jangka....ia berlaku antara kita menyedarinya atau tidak, dan tanpa kita sedari juga, perkara-perkara itu juga serba sedikit telah mempengaruhi hidup kita seharian.....perkara yang aku maksudkan adalah " Menipu"...bohonglah kalau anda tu x pernah lansung menipu...sometimes we'r menipu atas bersebab tapi perlu ke memilih jalan untuk menipu...

Atas dasar apa perlu kita menipu..mesti kita pikir nk menjaga hati org lah,nk jaga aib org lah, x nak berlaku pergaduhan atas sbb2 tertentu lah..tapi tahukan itu semua yang anda, saya telah melakukan perbuatan MENIPU....

Kalau dipikirkan, aku juga banyak menipu...jawapan clisher drpd aku konon nyer nak jaga maruah diri lah,nak jaga air muka lah , i dont want people know about myself lah, keep some secret dan mcm2 lagi lah....dan bila kita menipu nie kita kena ingat dengan setiap penipuan yang kita telah buat, takot2 kalau satu hari nanti kita yang bocorkan sendiri rahsia kita...
klau dipikirkan aku rasa aku byk bohong diri sendiri daripda bohong orang lain..knp ini berlaku aus??? semua ada sebab..ye ke bersebab?? atau ko sajer cari sbb......x kisah lah tapi benda tu dah pun happen..if you want step backwards, i dont think so..its not going happen....yang berlaku tetap dah berlaku....nak previos time, its queit difficult to do lah.....

knp lah aku merepek-repek nie..mybe aku puasa, perut plak tgh berlagukan irama everygreen....huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails