Tuesday, June 15, 2010

Sepenuh hati........[Suatu ketika dulu entry 2008]

Perghhhhh....entry jiwang2 beb'sepenuh hati tu'....apa yang sepenuh ahati tu....????tak tau.......hehehehehe..sajer jer hari nie mcm x der idea plak nk wat apa cuma keje kat pejabat semakin menimbun adalah..malas plak nk wat...huhuhuhuhu.....sebenar nyer entry sepenuh hati tu ialah sebauh tajuk lagu dari satu kumpulan yang bernam kumpulan 'spoon' dah tak der dah kumpulan tu sebab vokalis kumpulan tu telah meninggal dunia.....semoga roh nyer di tempat orang2 yang beriman..aminnnnn....
Rasa nyer hari nie wat keje je lah malas nk merewang-rewang kat tmpt lain.....(boleh ke?)......hehehehe....aku suka sgt dengan lirik dalam lagu nie walaupun ia lansung x der kena mengena dengan idup aku..hehehehe.....lirik dia touching giler beb........best melodi dia pun aku bleh layan lagiii...
kepada peminat kumpulan nie dengar lagu nie yer best giler bagi aku lah........
aku skang lebih positif dalam apa pun yang akan dan bakal aku lakukan ...kalau kita asyik pikir yang negatif jer pening kepala wat sakit jiwa jer..skang aku nak harungi dengan apa pun yang berlaku dengan redha..aku pasti dan aku yakin bahwa setiap yang berlaku ada hikmah di sebalik semua yang terjadi,cuma kita jer yang kena terima seadanyer apa yang akan dan bakal berlaku,aku rasa hari nie hari yang tenang untuk aku...aku minta biar ia berlarutan sampai bila2....nak stabil kan emosi nie bukan senang kalau skang nie dah dapat kita kena maintain.....ishhhhhh...maintain mood nie sampai petang......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails