Thursday, June 17, 2010

Sayu jer tgk keadaan dia macam tu...

Semalam aku pergi menziarah opismate aku sbb dia baru jer pas operation kat perut dia...kesian sgt n sayu aku tgk keadaan dia mcm tu, dia menanggung sakit yang amat sangat, hinggakan nak bercakap pun dah tak berapa nak keluar suara...keadaan fizikal dan tahap kesihatan yang amat tidak lagi stabil melihatkan yus [nama mmber aku tu] kelihatan begitu lesu sekali...aku sempat menziarah wat kedua kalinya setelah kali pertama berliau menjalankan pembedahan kali pertama di hospital dan kali ini pembedahan kali ke2....yus yang aku kenal seorang yg begitu "hyper aktif" kini hanya mampu berjalan setapak demi setapak mencari langkah ..kekadang tu aku lihat dia "giddy" ketika menyusun langkah....sabar lah yus ini mungkin telah di takdirkan oleh ALLAH...menerima dengan hati yang redha dan terbuka, mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku kat ko dengan bini ko tu....[x nak citer apa2 pasal wife yus yg sedang sakit, beliau mengalami masalah pendarahan ketika aku melawat semalam, dan munkin akan di kejarkan ke hospital semalam kerana beliau tidak sanggup menahan sakit...sblm aku terima sebarang official cornfirm daripada yus atau pihak hospital ttg kesihatan wife dia, aku tak nak wat sebarang statemant ke haper2, kerana aper...?? sblm aku melawat yus pun aku dah terima macam2 cerita ttng sakit yus nie, tapi byk gak yg x betul pasal sakit dia tu...aku rasa jgn lah wat citer yg bleh menyakit lagi org yang sedang sakit tu..dan kepada yus plak aku harap ko cepat2 sembuh..n jaga diri tu baik2...
part yg aku rasa sedey sgt tu..berlaku sblm aku balik..

Adik yus : *beliau keluar dgn tergesa-gesa drpd bilik...
abg ..abg ...akak dah tak tahan sakit....

yus : sambil menangkup tangan di kepala.....mata terpejam stresss

Besar nyer dugaan kau yus.....sabar yer yus....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails